Darkmark RPG Forum
nimiic - Printable Version

+- Darkmark RPG Forum (https://www.darkmark.ro)
+-- Forum: Lumea Incuiatilor (https://www.darkmark.ro/f-lumea-incuiatilor)
+--- Forum: Cafenea (https://www.darkmark.ro/f-cafenea)
+--- Thread: nimiic (/t-nimiic)

Pages: 1 2

nimiic - Ginny Malfoy - 17 Mar 2009

nimic:-j

Re: nimiic - Ada McNair - 17 Mar 2009

ah. si eu cand am luat primul meu 8 in a5a faceam ca trenul eu eram obisnuita numa cu 9 si 10
hmm...asa sunt unii profesori.. cum am venit seu.. adica.. aasa am patit si la franceza si la geografie ca am luat 8.. si nu m-au mai ascultat ca sa-mi mareasca nota.. ;-?

Dar stii sigur ca ai luat 8? ca nu am inteles prea bine
daca.. chiar ai luat 8... ;-? hmm spune-i mai tarziu sau nu -i spune pana o sa afle..
eu asa fac dcaca iau 9... mi-e nu stiu cum sa le zic... si astept pana afla ei..
dar la 8... ii zic doar mamei deioarece tata m-ar arunca de l abalcon..
spune-i surorii tale.. si na macar o sa ai o scuza ca ai zis cuiva

Re: nimiic - Fred Southwind - 17 Mar 2009

he heeee...eu cand am luat un 4 ziceam ca plec de acasa...eram obisnuit sa iau numai 10...9 mi se parea nota mica....acum daca iau 8 st fericit...am luat si 7 si 4 pana acum...dar ii spun lu mama...ca e mai rau sa afle de la altii...si daca nici acum in clasa a 8-a nu ii zic sa stie ce note am ca e pt liceu....

oricum...te sfatuiesc sa ii spui...ca e mai bine sa stie...chiar daca la inceput o sa te certe sau chestii destea(asa imi face si mie) eu anu asta am luat un 4 la istorie dar apoi am luat 3 de 10 si mi-a iesit 9...la geografie 8 dar mi-a iesit 10...si la engleza am avut 2 de 7...bineinteles cea mai mica medie...dar in fine...i-am zis lu mama...si tot asa...nu mai ai ce cauta la calculator decat sambata si duminica...dar...ii trece repede

Re: nimiic - Black Rose - 17 Mar 2009

8 este nota mica? Finna)) Omfg, inca nu ai luat un 3 sa vezi cat de bestial te simti ...