~Lectia I
|
26 Sep 2010, 22:01
Post: #28 |
|||
|
|||
~::~ De ce credeți cã Încuiații nu trebuie sã știe de Vrãjitori ?
::~:: Dacã Încuiații ar știi de Vrãjitori, atunci ar gãsi mereu rezolvãri magice la problemele lor, iar asta ar aduce o sclavie a Vrãjitorilor. De asemenea, Încuiații și-ar pierde inteligența lor mai ridicatã decât a noastrã, a Vrãjitorilor, iar talentul nostru nu ar mai valora la fel de mult pentru noi. ~::~ Ce pãrere aveti despre un Vrãjitor, care se considerã superior Încuiatului. În mare parte este adevãrat acest lucru ? ::~:: Acest lucru nu e nici adevãrat, nici fals. Vrãjitorul, pe deoparte, are abilitãți care îl fac special din punct de vedere al abilitãților lui pe care nu le-a obținut exersând - asta îi conferã un fel de putere, însã nu inteligențã. Încuiatul, pe de altã parte, lipsit de aceastã putere, și-a dezvoltat o inteligențã care majoritãții vrãjitorilor li s-ar pãrea ieșitã din comun. El a învâțat sã construiascã, este un bun arhitect, desenator și multe alte lucruri. ~::~ Ce considerati despre prejudecatiile din Lumea Incuiatilor, si despre cele din Lumea Noastra? ::~:: Sunt similare. Multi urasc Sange-Malii fiindca sunt diferiti, ei uras rromii fiindca sunt diferiti. Noi uram cei cu Sange Semipur, si spre exemplu nemtii ii urasc pe cei care nu sunt nemti. ~::~ Ce ati face ca sa indepartati monotonia din Lumea Noastra, sa introduceti un pic de magie ''pure'', ca sa dispara plictiseala? ::~:: As introduce putina 'magie' Incuiata : spectacole, meciuri de lupte si multe altele. ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
~Lectia I - by Ashlyn Meester - 22 Sep 2010, 21:12
Re: ~Lectia I - by Hayley M. Alden - 22 Sep 2010, 21:23
Re: ~Lectia I - by Luna Slytherin - 22 Sep 2010, 21:43
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 22 Sep 2010, 21:49
Re: ~Lectia I - by Scarlett Soul - 23 Sep 2010, 15:13
Re: ~Lectia I - by Helena Daphne Rose - 23 Sep 2010, 15:25
Re: ~Lectia I - by Mylene Lycoris OddCat - 23 Sep 2010, 15:31
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 23 Sep 2010, 16:16
Re: ~Lectia I - by Hayley M. Alden - 23 Sep 2010, 16:36
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 23 Sep 2010, 16:48
Re: ~Lectia I - by Alice Morris - 23 Sep 2010, 19:02
Re: ~Lectia I - by Katerina A. Petrova - 23 Sep 2010, 20:02
Re: ~Lectia I - by Bell Evans - 23 Sep 2010, 20:35
Re: ~Lectia I - by Jenny Spring - 23 Sep 2010, 23:34
Re: ~Lectia I - by Luna Slytherin - 24 Sep 2010, 10:52
Re: ~Lectia I - by Scarlett Soul - 24 Sep 2010, 12:25
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 24 Sep 2010, 14:05
Re: ~Lectia I - by Rosalie Vivienne Alden - 24 Sep 2010, 17:52
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 24 Sep 2010, 17:57
Re: ~Lectia I - by Scarlett Soul - 24 Sep 2010, 19:51
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 25 Sep 2010, 15:20
Re: ~Lectia I - by Helena Daphne Rose - 25 Sep 2010, 16:20
Re: ~Lectia I - by Luna Slytherin - 25 Sep 2010, 17:01
Re: ~Lectia I - by Daniel Crawford - 26 Sep 2010, 04:34
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 26 Sep 2010, 16:06
Re: ~Lectia I - by Jenny Spring - 26 Sep 2010, 20:11
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 26 Sep 2010, 20:17
Re: ~Lectia I - by Katya Sokorov - 26 Sep 2010, 22:01
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 27 Sep 2010, 14:47
Re: ~Lectia I - by Alice Morris - 27 Sep 2010, 18:12
Re: ~Lectia I - by Ashlyn Meester - 27 Sep 2010, 18:21
|
Possibly Related Threads… | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Lectia III - Masina Incuiata vs. Matura Vrajitoreaca | Robert Eric Smith | 7 | 1,851 |
23 Oct 2011, 12:18 Last Post: Isolde du Maurier |
|
Lectia II - Mijloacele de comunicare ale Incuiatilor | Robert Eric Smith | 50 | 9,843 |
13 Sep 2011, 14:43 Last Post: Robert Eric Smith |
|
Lectia I - Acceptarea Incuiatilor si Sange-Malilor | Robert Eric Smith | 38 | 5,769 |
18 Jul 2011, 13:08 Last Post: Robert Eric Smith |
|
Lectia IV | Ashlyn Meester | 17 | 3,737 |
29 Jun 2011, 11:00 Last Post: Katya Sokorov |
|
! Lectia III ! | Ashlyn Meester | 44 | 7,745 |
19 Nov 2010, 20:01 Last Post: Jade A. Crawford |
|
Lectia II. | Ashlyn Meester | 35 | 6,243 |
09 Oct 2010, 15:07 Last Post: Ashlyn Meester |