The power of a name
|
05 Nov 2010, 22:56
|||
|
|||
Ceea ce imi descrie personajul cel mai bine este numele de Kennya. O da. Kennya. Nu mi-am schimbat niciodata numele. Inca de cand forumul s-a transformat intr-unul role play, Kennya a fost prima mea alegere. Si ultima de asemenea.
Kennya are cea mai idiotica istorie, dar in acelasi timp exprima atat de multe in ceea ce priveste personajul meu. Fara nume, nu mai era nici o Kennya. Numele l-am ales pur si simplu de pe un generator de nume. Serios. Parea frumos si usor la pronuntie, si in acelasi timp un nume destul de rar intalnit. Plus ca este ciudat sa iti schimbi numele prea des. Este ca si cum personajul tau nu are o identitate stabila. Nu puteam sa gasesc un nume mai bun pentru personajul meu. Asa ca inchei prin a spune ca numele de Kennya semnifica si reprezinta personajul meu si toate lucrurile care sunt legate de acesta. Iar Isildur. Logic, semnifica apartenenta la cunoscuta si mult iubita familie Isildur ( aka Isa, Matt si Raizi ) "Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring."
|
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|