Franta?Cred ca glumesti!!
|
12 Nov 2010, 18:40
|||
|
|||
You're leaving burn marks on the ground
Thank You God for what I've found I don't know how I don't know why But you're my angel in the night.. Mi'am tras patura peste cap, si am inchis ochii. Ma simteam atat de obosita, incat am adormit aproape instantaneu. Insa dimineata veni mult mai repede decat speram. "-Haide, Bell" striga Ginn. Mi'am pus perna pe cap si am mormait ceva ce aducea a inca 5 minute. "-Deja am intarziat la ore" spuse cercetasa, tragandu'mi plapuma de pe mine. Recunosc ca am injurat'o putin in gand..ok, poate putin mai mult! Dar in cele din urma m'am dat jos din pat si m'am dus la baie. Dupa ritualul de dimineata, m'am intors in camera si mi'am luat uniforma de cercetasa. "-Trebuia sa purtam astea?!" mormai Ginny. Abia atunci am vazut ca era imbracata cu blugi si un hanorac. "-Pai da..reprezentam Hogwarts'ul, nu?!" am intrebat eu, asezandu'mi roba. Ofta, dupa care se duse sa se schimbe. "-Mai repede" am oftat eu, cautand cheile de la camera. In cateva minute am ajuns din nou la parter, in sala de mese. "-Bon Apetit" i'am zis eu cercetasei, in gluma, dupa care am inceput sa mananc din micul dejun.. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Messages In This Thread |
Franta?Cred ca glumesti!! - by Ginny Anne Alden - 05 Nov 2010, 19:34
Re: Franta?Cred ca glumesti!! - by Bell Evans - 06 Nov 2010, 10:39
Re: Franta?Cred ca glumesti!! - by Ginny Anne Alden - 06 Nov 2010, 19:28
Re: Franta?Cred ca glumesti!! - by Bell Evans - 07 Nov 2010, 12:06
Re: Franta?Cred ca glumesti!! - by Ginny Anne Alden - 12 Nov 2010, 13:15
Re: Franta?Cred ca glumesti!! - by Bell Evans - 12 Nov 2010, 18:40
Re: Franta?Cred ca glumesti!! - by Ginny Anne Alden - 26 Nov 2010, 18:16
|